PENGEDAR SHAKLEE DIPERLUKAN

Kami memerlukan Pengedar Shaklee di seluruh negara.Terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun keatas. 

7 Kelebihan Menjadi Pengedar Shaklee :

1. Modal dan Risiko yang rendah
Tidak seperti bisnes lain yang memerlukan modal yang tinggi (dan risiko yang tinggi), hanya modal serendah RM65 sahaja di perlukan untuk pendaftaran seumur hidup sebagai Pengedar Shaklee. Tidak ada yuran atau komitmen bulanan.

2. Shaklee adalah jenama terkenal dan berkualiti daripada Amerika Syarikat.
Shaklee adalah jenama terkenal yang semakin menjadi pilihan rakyat Malaysia kerana kualitinya. Maklumat mengenai Shaklee :
http://www.shaklee.com.my/bm/main.asp

3. Sistem online & penghantaran yang mudah
Shaklee mempunyai sistem online yang mudah di gunakan. Anda tidak perlu lagi pergi ke cawangan untuk mengambil produk dan kemudian ke pejabat pos untuk poskan kepada pelanggan.

Hanya order melalui sistem online Shaklee dan produk akan di hantar terus oleh Shaklee kepada pelanggan anda melalui courier. Mudah dan menjimatkan masa dan wang anda.

4. Bonus yang lumayan
Shaklee memberikan bonus yang lumayan kepada setiap Pengedar berdasarkan jualan.Ini termasuk bonus wang tunai, bonus kereta, percutian/ haji dan umrah dan banyak lagi. Lagi banyak jualan, lagi banyak bonus anda. Anda tentukan. 

Jika tiada jualan jangan risau kerana anda tidak di kenakan sebarang caj atau komitmen bulanan. Cuma tiadalah bonus. Jadi tiada risiko di pihak anda. 

5. Support group yang hebat (Whatsapp dan Facebook)
Dengan menyertai Shakle sebagai pengedar, anda akan di berikan support group di whatsapp dan Facebook yang hebat untuk sama-sama membantu anda memahami produk Shaklee dan menjualnya kepada pelanggan. Menjual beramai-ramai lebih menyeronokkan dan anda boleh sama-sama berbincang dan bertukar-tukar tip & strategi. 

6. Harga yang rendah untuk kegunaan sendiri
Semua Pengedar Shaklee di berikan ID untuk membeli produk Shaklee dengan harga yang lebih rendah. Jika anda seorang pengguna Shaklee, lebih baik anda mendaftar terus sebagai pengedar walaupun anda tidak mahu untuk menjalankan business Shaklee. Anda tetap akan di berikan bonus atas setiap produk yang anda gunakan. 

7. Cara Menjana Income Tambahan yang Terbaik
Menjadi Pengedar Shaklee tidak memerlukan anda menguruskannya secara full time. Anda boleh meneruskan kerja harian anda sekarang di samping menjadi Pengedar Shaklee kerana Shaklee mempunyai sistem online yang efisien yang membolehkan anda menguruskan order pelanggan secara online di mana-mana sahaja. Packing dan penghantaran juga di uruskan sepenuhnya oleh Shaklee. Samaada anda suri rumah atau bekerjaya, bisness Shaklee pasti sesuai untuk anda. 

Untuk mendaftar sila klik link di bawah atau hubungi kami di 0122042462(sms/whatsapp)


Reviews:

Post a Comment

SHARETHIS

wholesale & Retails BORONG ONLINE © 2014 - Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com

Contact us

Powered by Blogger.