Angka bonus shaklee bukan mimpi
Bismillah..

Ramai orang buat bisnes SHAKLEE sekarang. Tapi ada yang tanya,
" ramai sangat yang jual, ada ke yang nak beli? "
"betul ke boleh buat sampai 5-6 angka"
"berterusan ke bonus mcmni ke sekadar trend zaman sekarang?"
"aku tak pandai buat iklan, boleh ke nak jual?"

Saya tak suka nak cakap banyak, sebab saya suka bentangkan sesuatu yang dah proven with results. Saya lebih suka fokus kepada orang yang mahu dari orang yang tidak mahu.

Saya ingin mencadangkan satu pelan bisnes Shaklee yang dah pun proven effective dalam group saya, dan group besar kami Jutawan. Bukan seorang yang telah mengecapi hasil dari pelan ini, malah berpuluh- puluh kalau tidak ratusan. Saja nak kasi a preview of macamana seharusnya perjalanan anda sebagai Shaklee Independent Distributor yang berjaya. Yang ini khusus untuk mereka yang ingin memulakannya sekarang, dan ALL OUT dengan SHaklee. Bila saya kata All OUT ni bermaksud :
- Mahuuu sangat mengubah kehidupan dan mengecapi kebebasan kewangan dengan Shaklee
- Sanggup untuk dibimbing dan sanggup duplikasi apa yang mentor lakukan tanpa alasan
- Bersedia untuk konsisten
- Bersedia untuk berfikiran positif
- Mahu membantu orang lain menjadi sihat dan mendapat imbuhan kewangan extra.

Saya bentangkan di sini :



Jika anda berminat untuk mengecapi 4-angka di bulan Februari 2014, dan mungkin 5-angka di bulan Disember 2014, saya sedang membuka pendaftaran SEKARANG. Dengan syarat anda ada kesemua ciri2 di atas.

Anda semua bermula dengan RM65, dan terus bermula fasa 'FALL IN LOVE WITH SHAKLEE'. Or free member?? Pun bole
Tk payah nk loan2.. Tp kite dh dpt 4 angka 2 bln berturut2..

I can assure you it will be an exhilarating and exciting journey, IF you have all the elements above.

Reviews:

Post a Comment

SHARETHIS

wholesale & Retails BORONG ONLINE © 2014 - Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com

Contact us

Powered by Blogger.