Assalamualaikum semua.....

Post kali nie....panjang lebar.... saya nak buktikan apa yang telah semua customer shaklee saya amalkan dan hasil yang telah diaorg dapat......kita berusaha dan bertawakal..insya allah....akan dipermudahkan....

Memang routine saya akan pm setiap customer saya nak tahu perkembangan kesihatan yg akan diaorg dapat biler dah mkn shaklee....sebab setiap org akan alami Healing Crisis.....setiap org akan mengalami healing crisis yg berbeza ikut individu sendiri......

Saya tunjukkan feedback diaorg kat sini.....saya happy sangat biler dapat feedback yg bagus...yang lebih menyihatkan diaorg semua...yang kurangkan kesakitan diaorg semua.....



Customer saya nie amalkan banyak dah...ESP,ALFALFA,LECHITIN,HERB LAX,OMEGA...DAN TERKINI VITAMIN E....vitamin e nie kalu yg jenis susah nak telan...leh jer wat masker..ESP+VIT E...kalu nak senang buh jer VIT E kat muker sebelum tido...pecahkan dan sapu kat bahagian parut atau jerawat..biarkan jer...masa tidokan (tu kalu buh vit e jer tau..kalu yg bue ESP tuh..agak-agaklah,10 minit basuh dulu muker baru tido)...hehehe..kulit muker akan rasa lebih tegang dan lembut jer tau..dan Insya Allah parut akan berkurangan sedikit demi sedikit.......
Vita-E Complex
Pemeliharaan Kulit
Meningkatkan Tenaga & Stamina
Anti-Oksidan
Memperbaiki Parut
Anti-Aging
Melindungi Jantung


Reviews:

Post a Comment

SHARETHIS

wholesale & Retails BORONG ONLINE © 2014 - Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com

Contact us

Powered by Blogger.